2013. augusztus 22., csütörtök

Hetedik díj :)

Sziasztok! Köszönöm a díjat Eni V.-nek, jólesik, hogy gondolt rám :)


Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

Írj magadról 11 dolgot!
1. Töriből OKTV-re megyek idén
2. Álmodozó típus vagyok
3. Szoktam ezzel a történettel álmodni
4. Budapesten szeretnék továbbtanulni
5. Jelenleg táncolok és énekelek, mert most láttam meg a kezdőcsapatokat a ma esti meccsre és az első helyen Iker Casillas van :)
6. Nem mondanám magam nagy szakácsnak
7. Imádom az angolt, nem szeretem a németet és minden vágyam, hogy megtanuljak spanyolul
8. Azt hiszem, romantikus típus vagyok
9. Körömlakk mániám van
10. Szeretek énekelni, de csak ha egyedül vagyok...
11. Ha tehetem, a spanyol válogatott összes meccsét megnézem, a legjelentéktelenebbet is

Válaszolj 11 kérdésre!
1. Mi a legfőbb célod az életedben jelenleg?
Eldönteni végre, hogy hova megyek továbbtanulni, mert lassan - na jó, nagyon gyorsan - kéne egy jövőkép...
2. Mit gondolsz a történetedről?
Ááá de nehéz :) Vegyesek az érzelmeim, valamilyen szinten büszke vagyok magamra, amiért elég bátor voltam és belefogtam, ma meg már az 56. fejezetnél tartok. Próbálok minél egyedibb maradni és minőségi munkát kiadni a kezem közül, olyat, amit én is elolvasnék, ha arról lenne szó. Nyilván vannak olyan részek, amiket különösen szeretek, meg olyanok is, amiket annyira nem, de összességében sajnálni fogom, ha vége lesz.
3. Demi Lovato vs. 1D Heart attack?
Egyik sem az én stílusom.
4. Olvasod a blogom, ha igen, egy soros véleményt kaphatok? :P
Nem olvasom, de a kinézete tetszik.
5. Babonás vagy?
Nem minden esetben, de a spanyolok meccseinél a kanapé egy bizonyos részén vagyok hajlandó ülni, mert akkor nyernek :)
6. Szereted a sajtot?
Igen.
7. Régóta blogolsz? (dátumot kérünk szépen)
A pontos dátum nincs meg, az első blogomat töröltem, a mostanit 2012. 01. 30-án nyitottam.
8. Szeretsz ezekre a kérdésekre válaszolni?
Igen. Van néhány, amin meglepődöm, de összességében igen.
9. Hallgatsz most valamilyen zenét?
http://www.youtube.com/watch?v=_i74AfP_85E jó, tudom, de hangolódni kell a meccsre :)
10. Meddig tart kb., amíg megírsz egy fejezetet/részt a blogodhoz?
Nagyon változó. Napokig csak ötletelek, hogy mit kéne belerakni, maga az írás mostanában csak két-három óra, de régebben volt, hogy egy napokig mindössze pár sort írtam, aztán a következő nap meg alig tudtam abbahagyni.
11. Szereted a körömlakkokat?
Nagyon-nagyon :)

Köszönöm még egyszer, én már nem adom tovább a díjat, mert mindenki megkapta, akinek adni szeretném, de jólesik, hogy gondoltál rám.
Csanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése