2013. június 25., kedd

Hatodik díj :)

Sziasztok! Újabb díjat kaptam, nagyon szépen köszönöm, Juci!


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

Írj magadról 11 dolgot!
1. Ma hivatalosan is leérettségiztem, úgyhogy igazi "nyááár van" fejem van :)
2. F1 rajongó vagyok
3. Nagyon makacs tudok lenni
4. Angol és töri faktos leszek jövőre
5. 3-as számú a mezem a röplabda csapatban
6. Kitűnő lettem :)
7. Van két kutyám
8. Erről a blogról nem tud sem a családom, sem a barátaim, túlságosan is a magaménak érzem, hogy elmondjam nekik
9. A jövőbeli munkám hétről hétre változik, csak a sport a biztos (sportjogász, sportriporter, sportpszichológus...)
10. Tavaly én lettem az év diákja a gimiben
11. Imádom a tengert

Válaszolj 11 kérdésre!
1. Kedvenc színész/színésznő?
Nem tudom, konkrét kedvenc nincs, ha mégis mondanom kell valakit, talán Leonardi DiCaprio és Amanda Seyfried.
2. Kedvenc szín?
Narancs
3. Legjobb hely, ahol valaha jártál?
Húha... :) Velence
4. Kedvenc sport?
Ha nézni kell, akkor foci, ha csinálni, akkor röpi.
5. Van tesód?
Egy öcsém. Régen nagyon nehéz volt, de most már jól kijövünk :)
6. Kedvenc zene?
Most éppen Pink - Just give me a reason.
7. Tavasz vagy ősz?
Tavasz
8. Kedvenc tantárgy?
Angol
9. Egy nyelv, amit feltétlenül meg akarsz tanulni
Spanyol
10. Egy hely, ahova legalább egyszer el akarsz jutni.
Spanyolország. Elég nagy, de bizonyos értelemben ez is egy hely...
11. Kedvenc könyved?
Jay Asher - Tizenhárom okom volt

Ha nem baj, én már nem adom tovább, mert ez a díj már körbeért, mindenki megkapta, akinek adnám. De még egyszer nagyon köszönöm, örülök, hogy rám gondoltál.

Más: ahogy azt olvashattátok, ma reggel kilenckor kiléptem a teremből, ahol az érettségi zajlott. Úgyhogy szabad vagyok, nyár van, szabadidő... :) Még ma elkezdem a részt, a héten biztos fent lesz.

Puszi
Csanna

1 megjegyzés:

  1. Igazán nincs mit! Örülök, hogy örülsz :D És sok sikert a továbbiakban ;)

    VálaszTörlés