2013. május 17., péntek

Ötödik díj :)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Dorcsanak!


Szabályok:
1. Említsd meg, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Válassz ki maximum öt bloggert, akiknek továbbküldöd a díjat, és utána röviden indokold meg, miért éppen ő érdemes szerinted erre a díjra!
3. Hagyj üzenetet a választott blogján a díjról!
4. Végezetül válaszolj meg öt egyszerű kérdést, amelyek a következők:

Ki vagy mi inspirál Téged elsősorban, hogy blogot vezess/írj?
Mikor elkezdtem írni, azt magam miatt tettem. Én egy tipikus romantikus beállítottságú lány vagyok, akinek pontosan olyan pasira van szüksége, mint amilyennek én Ikert leírom. Úgyhogy valószínűleg a legfőbb inspiráció az én belső személyiségem, de nem felejtkezem el a rendszeres olvasóimról és a kommentelőkről, akiknek mindig szeretnék örömet okozni és elmondhatatlanul hálás vagyok nekik.
Melyik a kedvenc dalod jelenleg, amelyet minden nap meghallgatsz?  (előadó, számcím, youtube link)
Nagyon megfogott a szövege, a mostanában mindennapos rohanásban mindig találok pár percet, mikor leülök, meghallgatom, és ilyenkor nyugalom van, nem foglalkozok semmivel, csak próbálom minél jobban átélni az érzést, amiről szól.
Ha választhatnál egy helyet a világon, hol élnél most a legszívesebben és miért?
Mindenképpen Spanyolország lenne az, de hogy Madrid vagy Barcelona, esetleg egy másik város, az naponta változik. Miért? Tudom, hogy ott most válság van és sok ember él nehéz körülmények között. De az ország kisugárzása, atmoszférája olyan szinten magával ragadott, egyszerűen beleszerettem, ha lehet ilyet mondani. Ők egyszerűen csak megpróbálják élvezni az életet. És van még valami. Akárhányszor játszik a spanyol válogatott, a lelátó zeng a himnusz alatt. Pedig csak "lalaláznak", de mégis, libabőrös vagyok minden egyes alkalommal. Én is át akarom élni ezt az érzést, mikor valaki csak a jelennek él, átszellemülten és boldogan. Úgy gondolom, Spanyolországban ezt megkaphatnám.
Mi volt tegnap az utolsó gondolatod elalvás előtt?
Az, hogy el ne aludjak, mert ma GE volt és még előtte meg kellett tanulnom a prezentációmat.
Ha eltölthetnél egy estét egy híres emberrel (legyen élő vagy már elhunyt), kit választanál és miért pont őt?
Húúú, de nehéz... Elsőnek tuti, hogy kapásból rávágom, Iker Casillas. És nem csak azért, mert minden tinilány rajong valakiért. Tényleg meg akarom ismerni, rájönni, hogy tényleg olyan személyiségű-e, mint akinek én elképzelem, meghallgatni az őszinte véleményét a mostani helyzetéről... Ha mégegyszer, alaposan végiggondolom... akkor fogalmam sincs. Lehet, hogy ismét őt mondanám :)

Akiknek továbbadom:
Nos, ahogy így elnéztem, már mindenki megkapta, akinek adni szeretném. Ettől függetlenül leírom, kinek adnám és meg is indoklom, sőt, írok is a blogukra, de már csak azért, hogy tudják, mennyire szeretem az írásaikat.
Tina: Mikor elkezdődött a foci iránti rajongásom, az ő blogja volt az első, amit olvasni kezdtem. Az első, amire feliratkoztam, az első, amihez kommentet írtam, az első, amit megkönnyeztem. Nincs rá jobb szó, imádom. Hihetetlenül ír, teljesen magával ragad, senkivel nem találkoztam még, aki ennyire át tudná adni az érzelmeket. Ő szerettette meg velem Sergiot igazán, amiért külön köszönettel tartozom :)
Nomi: Őszinte leszek, mikor először elolvastam, miről is szól, nem teljesen értettem. Egy lány, aki fiúkkal együtt játszik? Aztán rájöttem: pont ezért kell elolvasnom, mert egyedi, ilyen sehol máshol nem találok. Egy nap alatt elolvastam az első részt és azt, ami a másodikból akkor kész volt, tudtam, hogy ez különleges és nagyon megszerettem a karaktereket, a cselekményszálat, magát a történetet.
Tia: Nem voltam Cristiano Ronaldo rajongó. Aztán rátaláltam erre a történetre és megváltozott a véleményem. Nem azt mondom, hogy most rajongok érte, de én igenis elhiszem, hogy van igazság a sorok között, ő a valóságban sokkal inkább ez az ember, mint amit mi látunk a médián keresztül. E mellett nagyon imádom a Juniorról és Alexről szóló részeket, ahogy Tia bánik velük... :) 

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, az indoklásodat pedig megmosolyogtam, nem is kicsit, köszönöm, hogy olvasol. :)
    Puszillak, Nomi.

    VálaszTörlés