2013. január 19., szombat

Második díj :)

Nagyon szépen köszönöm Shadownak, Nominak és Briginek! 


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!


1. Írj magadról 11 dolgot!

1. Nyolc éves korom óta szerettem volna egy berni pásztort, és nyolc évvel később megtörtént. Ő a mindenem :)
2. Imádok röplabdázni.
3. Mostanában Nickelbacket és Simple Plant hallgatok.
4. Kedvenc tantárgyam az angol.
5. Most megyek írásbeli nyelvvizsgára.
6. Hat évig balettoztam, három évig aerobikoztam.
7. Még nem tudom pontosan, mi szeretnél lenni, de biztosan a sporttal szeretnék foglalkozni.
8. Cigánykerekezéskor törökülésbe érkezek... :)
9. Hatalmas foci rajongó vagyok.
10. Iker Casillas az, aki miatt bármikor, bárkit kitúrok a TV elől, csakhogy láthassam, a nevére mindig felkapom a fejem. Örök kedvenc.
11. Spanyolországban szeretnék élni.

2. Válaszolj 11 kérdésre!

Shadow kérdései:
1. Melyik a jobb menny vagy pokol?
Nem igazán hiszek egyikben sem, de ha választanom kell, a menny.

2. Mi a véleményed a tetoválásokról?
Változó. Nem szeretem akiknek már nem is látszik a bőrük, annyira tele vannak varrva, de egy-egy, ízléses minta jól tud kinézni.

3. Mi a legelső gondolatod, mikor meglátod az iskolát?
Fogalmam sincs, nem egyedül megyek suliba,mindig beszélgetünk, szóval tényleg nem tudom.

4. Kutya vagy macska.
Kutyás lány vagyok.

5. Sport vagy lustulás?
A helyzettől adódik, mindkettőt szeretem, de inkább sport.

6. Szereted a focit?
Imádom :)

7. Ha igen, kinek szurkolsz?
A spanyol válogatott az igazi szerelmem, teljesen mindegy, hogy kivel játszanak, tuti, hogy megnézem. De ezen kívül Real Madrid és Barcelona. Igen, mindkettő :)

8. Szoktál énekelni?
Csak akkor, ha egyedül vagyok.

9. Rock vagy gépzene?
Rock, de a gépzenével sincs semmi bajom.

10. Szakadó hó vagy szakadó eső?
Imádom a havat, imádok síelni, sőt, a hóseprést is szeretem, úgyhogy egyértelműen az első.

11. Álom vagy valóság?
Valóság. Az álmok általában jobban, de a valóságban élek, itt kell tejesítenem.

Nomi kérdései:
1. Miért kezdtél el írni?
Két éve egy nyaraláson álmodtam valamit, nem lényeges, hogy mit, és ez késztetett rá. Írtam pár részt egy történethez, de nem éreztem a magaménak, szóval azt töröltem is, és később jött ez :)

2. Mit jelent neked az írás?
Kiírhatom magamból a gondolataimat, az érzéseimet. Mostanában minden gondolatom e körül forog, pedig nyelvvizsgáznom kéne... :)

3. Szereted a focit?
Imádom...

4. Ha igen, melyik a kedvenc csapatod?
A spanyol válogatott az igazi szerelmem, teljesen mindegy, hogy kivel játszanak, tuti, hogy megnézem. De ezen kívül Real Madrid és Barcelona. Igen, mindkettő :)

5. Van olyan zene, amiről úgy gondolod, hogy meghatároz téged?
Konkrét nincs, de szeretem a spanyolos dallamú zenéket.

6. Ha igen, melyik az?
Nem tudom :)

7. Van példaképed?
Nincs.

8. Ha igen, ki az és miért tartod a példaképednek?
-

9. Mi álmaid állása?
Apa vezetett rá. Sportriporter, sportkommentátor szeretnék lenni, utazni, focistákkal találkozni. Ez számomra nem munka lenne, hanem az álmom valóra válása.

10. Kiben bízol a legjobban?
Anyában :)

11. Olvasás vagy írás?
Mindkettő nagyon fontos része az életemnek, nem tudok dönteni.

Brigi kérdései:
1. Miért kezdtél el írni?
Két éve egy nyaraláson álmodtam valamit, nem lényeges, hogy mit, és ez késztetett rá. Írtam pár részt egy történethez, de nem éreztem a magaménak, szóval azt töröltem is, és később jött ez :)

2. Kedvenc könyved?
Leiner Laura: Szent Johanna gimi.

3. Kedvenc filmed?
Eredet. Nem akartam megnézni, a tesóm vett rá. Mikor végignéztem, csak arra gondoltam, hogy "Húúúú...". Hihetetlenül elgondolkoztató, nem könnyű film.

4. Mi az, amiről nem tudnál soha lemondani?
A kutyám, Athos :)

5. Legnagyobb álmod?
Spanyolországban élni. Ez nagyon sok mindent magába foglal, de röviden csupán ennyi.

6. Kedvenc városod?
Madrid vagy Barcelona? Barcelona vagy Madrid? 

7. Szereted a focit?
Imádom :)

8. Ha igen, írd le a te álom tizenegyed!
Casillas - Puyol - Ramos - Jordi Alba - Marcelo - Iniesta - Xavi - Pirlo - Cristiano Ronaldo - Falcao - Messi. 

9. Szeretsz olvasni?
Igen, ilyenkor kikapcsolódok.

10. Miért kezdtél el blogot írni?
A legelső történetemnél igazából nem emlékszem, miért. Ezt azért kezdtem el, mert beleszerettem a fociba, Iker Casillasba, Spanyolországba. Az a bizonyos világbajnoki csók késztetett, hogy minél többet tudjak meg Ikerről és Saráról, végül pedig kezdett összeállni egy történet a fejemben. Körülnéztem, de nem találtam egyetlen velük kapcsolatos blogot se, úgyhogy belevágtam...

11. Milyen zenéket szeretsz?
Végül is szinte mindent hallgatok. Pop, R&B, rock, spanyol dalok...

3. Írj 11 kérdést!

1. Mi a kedvenc idézeted?
2. Sportolsz valamit?
3. Nyár vagy tél?
4. Mi a legnagyobb álmod?
5. Miért kezdtél el blogolni?
6. Mi a kedvenc könyved?
7. Érzelmi vagy racionális típus vagy?
8. Hamar meg tudsz bocsájtani az embereknek?
9. Ha választhatnál, melyik filmben szerepelnél?
10. Szereted az iskoládat?
11. Ha nem számítana a pénz, hova mennél elsőnek?

4. Küldd tovább 11 blognak!

2 megjegyzés: