2013. január 11., péntek

Első díj :)

Nagyon-nagyon szépen köszönöm ezt az első díjat Tianna-nak :)



Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek? A keresztnevem Anna, a becenevem pedig Csanna, itt ezt használom. Azért lett ez, mert az osztályomban három Anna is van, így megkaptuk a vezetéknevünk első betűjét, de igazából csak engem hívnak még mindig így. Néha pedig tovább becézik Csannusnak :)
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Most nincs egy se, de régebben volt néhány nehéz hónap az életemben, és Christina Aguilera - Hurt című száma pont arról az érzésről szólt, erre dalra sírtam ki magam...
3. Félsz a sötétben?
Változó :) Nem tartom magam gyávának, de ha bevillan néhány horrorfilm, az államig húzom a takarót :)
4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem mondanám szerelemnek, igazából én sem tudom pontosan, mit érzek. Olyan "ez már nem barátság, de még nem is szerelem" érzés.
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Húú, nem is tudom :) Most hirtelen az jutott eszembe, mikor idén leesett az első hó, a tesitanár kivitt minket játszani, és mi lányok együtt próbáltuk megfürdetni az egyik fiút. Ki akartam húzni a lábát, sikerült is, de magával rántott, ráestem és véletlenül beletérdeltem a "legérzékenyebb testrészébe"... Egy hónapja ezt hallgatom... :)
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Igen, volt egy időszak, mikor elég gyakran tettem ezt. 
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Nem vagyok babonás, nem hiszek az ilyesmiben, de tény, hogy mikor legutóbb péntek 13. volt, minden létező tustintát kiborítottunk rajzórán.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Igen, van néhány, de általában megbeszéljük a dolgokat.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem, mindenki tudja, hogy milyen zenéket hallgatok, ami konkrétan bármilyen műfaj lehet, mindenevő vagyok :)
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Igen, de nagyon rendes orvosom van, mindig próbálta elterelni a figyelmem, sikertelenül.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Fogalmam sincs :) Szerintem először próbálnám felfogni, hogy mi történt velem, de az tuti, hogy elutaznék Spanyolországba :D
12. Szoktál álmodozni?
Igen, nagyon gyakran. Sőt, igazából szeretek is, tudom, hogy konkrétan lehetetlen dolgokról álmodozok, de azért jó lenne elképzelni, hogy mi lenne, ha...
13. Járnál Chace Crawforddal?
Juj, nem tudom. Helyes, de nekem jobban tetszett hosszabb hajjal. Talán... Nem tudom :) 
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Egyet vagy kettőt, egy kislányt mindenképpen. A név nálam folyamatosan változik, most éppen a Lara, a Lotti, és a Laura a kedvenc. Fiúknál nem tudom, ott még keresem az igazit.
15. Adni vagy kapni jobb?
Hát, én mindkettőt szeretem :) Ha adok, akkor jó látni, hogy tetszik az ajándék, kapni meg.. hát kapni szerintem a legtöbb ember szeret valamit, még ha kis apróság is.
16. Titkom:
Még senkinek nem mondtam, hogy sportriporter szeretnék lenni, ez egyelőre csak az én titkom. De erről a blogról sem tud senki, nem tudom miért, de túlságosan is a magaménak érzem ahhoz, hogy az ismerőseim tudjanak róla :) 
Bakancslista:
Nagyon-nagyon hosszú, úgyhogy csak a fontosabbakat írom le. Eljutni Spanyolországba, megtanulni spanyolul, sportriporterként dolgozni, körbeutazni a Földet, látni Spanyolországot játszani a következő világbajnokságon, egy fotó Móstolesben az Iker Casillas utca előtt, sikereket elérni röplabdában... És még sorolhatnám :)

A díjat továbbadom:
Nomi-nak,
nicolasa-nak,
Tina-nak, 
Skyes-nak, 
Denise-nek és Deveczke-nek 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése