2013. április 14., vasárnap

Harmadik díj :)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Dorcsa-nak :)


a) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (ez alap)!

b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!

c) Válaszolj az eredeti kérdésekre! (szám szerint öt darab)

d) Küldd tovább maximum öt blogírónak!

Kérdések:
1. Volt valami (valaki), ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?
Az után a bizonyos világbajnoki csók után "beleszerettem" - nem tudom, mi a jó kifejezés rá - Iker és Sara kapcsolatába. Eleinte csak minél több dolgot akartam megtudni róluk, de egy idő után egy történet kezdett kirajzolódni a fejemben, úgyhogy belekezdtem.

2. Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább?
Úgy érzem, Iker és Sara is hasonlít rám bizonyos szempontokból. Sara azért, mert ő is önálló, aki szeret egyedül döntéseket hozni, de szüksége van a szeretetre. Iker pedig azért, mert én is nyugodt vagyok általában, és a barátaim mindig számíthatnak rám.

3. Számodra mit jelent az írás?
Kiadhatom magamból az érzelmeimet, gondolataimat úgy, hogy ezzel örömet okozok másoknak (remélhetőleg :)). Ilyenkor elvonulok az én saját, kicsit és titkos világomba és tényleg önmagam vagyok.

4. Mi volt az első történet, amit írtál?
Nem tudom pontosan, mikor volt, 10-12 éves lehettem, a lovas korszakom közepén. Mindössze egy vagy két fejezetet írtam egy lányról (Sarah-nak hívták...) és a lováról, de fogalmam sincs, hol lehet az a füzet. Pedig szívesen elolvasnám :)

5. Mit szoktál csinálni, ha nincs ihleted.
Arra nagyon hamar rájöttem, hogy ha úgy ülök le írni, hogy semmi ihletem nincs, de úgy érzem, muszáj, akkor annak nem lesz jó vége. Általában zenét hallgatok, elolvasom a többi írásomat, az előző fejezeteket, képeket vagy videókat nézek Ikerékről, vagy éppen egy Real meccset. 

Akiknek továbbadom:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése