2013. december 10., kedd

Beúsztam

Beúsztam. Nagyon. Ahogy végiggondoltam, mikor lenne két-három szabad órám, hogy megírjam a fejezetet rájöttem, hogy a héten nem nagyon lesz. Gondolom nem csak én vagyok így vele, a tanárok imádják egy hétre rakni a témazárókat, két oldalas esszéket és a vizsgatételes dogákat... Ráadásul apa most kezdett el tanulni az államvizsgájára, ami jövö héten lesz, szóval egy-egy órát tudok gépnél lenni, ami édeskevés ahhoz, hogy képet és háttérinfókat keressek, meg írjak is. És akkor itt van még a szombati suli, a GE training és a röplabda, úgyhogy hétvégém nem lesz. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy semmilyen rendszerszerűség nem lesz abban, hogy hogyan tudom hozni az új részeket. Azt már tudjátok, hogy nem vagyok "szünet párti", meg tudnék is írni, de tényleg nincs időm rá. A két ünnep között nem leszünk itthon, aztán bioszvizsga, félév.
Ez nem azt jelenti, hogy esély sincs a frissre a következő napokban, írok füzetbe és amikor lesz időm felrakom a frisst. Csak azért írom le ezt most, hogy tudjátok, mi a helyzet, nem akarok senkit álltatni azzal, hogy lesz új rész, aztán mégsem.
Remélem megértitek :)
Csanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése