2012. február 3., péntek

Részlet az 1. fejezetből

Itt van egy kis részlet az első fejezetből. Igyekszem minél hamarabb hozni az egészet.


Végül igazam lett. 1 hónapot kellett várnom, ami szörnyen hosszúnak tűnt. Viszont volt időm gondolkozni és felismerni az érzéseimet. Valahányszor láttam a TV-ben, a szívem kétszeres ütemre kapcsolt, olyan voltam, mint egy kamasz, aki még soha nem volt szerelmes. Bizonyos értelemben igaz is volt. Még soha nem éreztem így - még Eva iránt sem, pedig azt hittem, őt tényleg szerettem. De még csak a közelébe sem ért ennek az érzésnek. Mert be kellett látnom, hogy első látásra beleszerettem Sara Carboneroba. Amint ez tudatosult benne, arra is rájöttem, hogy meg kell őt szereznem valahogy. A hogyan részéről egyelőre fogalmam sem volt. Ezért is örültem, mikor meghallottam, hogy holnap újra látom.


+ Boldog 28. szülinapot Sara! :) :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése